2022. január 3-án a Mondelēz International megkötötte az ügyletet a Chipitának, a kelet-közép-európai sült rágcsálnivalók kategóriájának nagy növekedést mutató vezetőjének megvásárlására. A Chipitával való együttműködés erős innovációs potenciált nyit meg, összehozza az olyan ikonikus nemzetközi márkákat, mint a Cadbury és a Milka, valamint olyan szeretett Chipita croissant és sült snack márkákat, mint a 7Days. Ez az akvizíció fontos mérföldkő az MDLZ stratégiai tervében, amely a növekedés felgyorsítására, valamint a nassolás és az alapvető nassolási szolgáltatások globális vezetőjévé válására összpontosít.
A Chipitát 40 évvel ezelőtt hozták létre Görögországban, hogy Közép- és Kelet-Európa egyik legnagyobb sós és édes snack-gyártójává váljon, 2020-ban mintegy 580 millió dolláros bevétellel. A csomagolt croissant és sült rágcsálnivalók gyártásában vezető pozícióval a A cég ikonikus márkák portfóliójával büszkélkedhetett, többek között a 7Days-t, a Chipicaót és a Fineti-t – amelyekre büszkének lehetünk lenyűgöző öröksége. A vállalat döntéshozatalának pillére a cukrászati és sült snackek fejlesztése és terjeszkedése volt számos piacon, amelyet az innováció és az erős gyártási képességek vezéreltek. Örömmel üdvözöljük a Chipita márkákat Mondelēz International családunkban, és várjuk közös jövőnket.
Chipita Hungary Kft.
Süti tájékoztató