MÁRKA ÜDÍTŐGYÁRTÓ KFT

MÁRKA ÜDÍTŐGYÁRTÓ KFT

Web:

https://www.markaudito.hu/

https://www.facebook.com/gyongyudito/

https://viwa.eu/

A kezdetek

A Márka az egyik legrégebbi magyar üdítő, igazi magyar szabadalom: hazai gyümölcsalapanyagból, dr. Kállay Miklós és Sárkány Péter feltalálók receptúrája alapján készült el az első termék 1973-ban. Az első szőlő ízű Márka üdítőt a Délalföldi Pincegazdaságban palackozták, s a következő években az ország többi pincegazdaságában is megkezdték a különféle ízű Márka üdítők gyártását. Az elmúlt közel 50 évben egyértelműen sok minden változott – a palackozások helyszínei, a termékpaletta, nem utolsó sorban a fogyasztói társadalom és annak szokásai. 2007-ben a Márka üdítők forgalmazása kizárólagos és egyben családi vállalkozás lett, ekkor kezdte meg a Márka Üdítőgyártó Kft. az „építkezést” saját, új terveik szerint:

Nagyon átgondolt és megfontolt stratégiai lépések sora szükséges ahhoz, hogy a markáns váltásban rejlő kockázati tényezőket minimalizáljuk. Mindemellett természetesen fontosnak tartottuk, illetve tartjuk a mai napig a hosszú távú tervezést, a lépcsőzetes és leginkább innovatív építkezést, úgy, hogy a meglévő, stabil alapot ne sértsük, hanem megőrizzük.

Filozófiánk

Kevesen mondhatják el magukról a nemzetközi szereplőkben igencsak gazdag FMCG piacon, hogy egy olyan 100%-ban magyar, családi vállalkozás, amely egy hagyományokkal rendelkező, erős és markáns márka tulajdonosa, amelynek több évtizedes a múltja, ahol egyszerre és ugyanolyan fontos a tradíció és az innováció. Fontos, hogy értéket, értékrendet és egyben értéktrendet is kívánunk átadni minden egyes általunk megtöltött palackkal Partnereinknek és Fogyasztóinknak.

Üzenetünk

Amit termékeinkkel és kommunikációnkkal kívánunk átadni, az a személyesség és a bizalom üzenete. A Márkával azt az közös, pozitív halmazt személyesítjük meg egyre fókuszáltabban, lépésről lépésre, amely minden generációban, minden embertípusban közös és megvan: az igaz, jó barát. Örülünk neki és vele akkor is, amikor megéljük a közös a pillanatokat, és akkor is, amikor már csak felidézzük őket. Extra öröm, ha ráadásul évtizedeken keresztül velünk van. Minden találkozás élményt rejt magában. Ismerjük jól, mégis mindig tud valami újat nyújtani; hiszünk és bízunk benne, ahogy ő is mibennünk; erőt meríthetünk belőle, a puszta jelenlétével képes támogatni és buzdítani minket.

Innovációink

Korán felismertük, hogy a legfontosabb és egyben legerőteljesebb trendek, más szóval az elvárások a fogyasztók részéről ebben a kategóriában: a gyors és könnyű felfrissülés, a változatosság, és lassan, de biztosan az egészségtudatosság, beleértve mostanra az alacsony kalóriatartalmat is. A portfólió szélesítésének mozgató rugója többek között az volt, illetve máig az, hogy fogyasztóink köre roppant heterogén már a kezdetek óta, amit amellett, hogy megerősíteni, de szintén bővíteni akarunk. Jelenleg a klasszikusnak mondható gyümölcs ízű szénsavas üdítők mellett, egyre sikeresebbek a gyümölcsleveink, és a jeges teáink is. Hisszük, hogy a kereslet növekedésével a folyamatos fejlesztések és ezáltal az egyre változatosabb termékkategóriák állnak párhuzamban. Innovációink középpontjában az egészség-faktoron túl pedig mindig a legújabb fogyasztói igények állnak: legyen frissítő hatása, jusson pozitív élményhez a fogyasztó, és nem utolsó sorban illeszkedjen az életmódjához, azon belül akár még a testsúlykontroll programjába is.
Nem utolsósorban, mivel elég impulzív termékkörökről beszélünk, fontos szerepet kap már a polcokon is a megjelenés, a csomagolás minősége és a Márka értékeinek megjelenítése. Így nagy hangsúlyt fektetünk arra, hogy termékeink külsőleg is átadják üzeneteinket, magát a csomagolást is 100%-ban kihasználjuk, mint kommunikációs csatorna – a megújuló palackformával, új kiszerelésekkel és a frissített címkedesignokkal, vadonatúj szlogennel.

Aktív szűrők