Mottó:
„Amióta Henri Nestlé 1866-ban kifejlesztette a gyermektápszerek elődjét, a Nestlénél a jövő generációiról történő gondoskodás a cég DNS-ének része. Vállalati célunkkal összhangban a világon mindenhol arra törekszünk, hogy feltárjuk az ételekben rejlő erőt és ezáltal generációk életminőségét tegyük jobbá.”
Noszek Péter a Nestlé Magyarország Ügyvezető Igazgatója
Célunk
Legfontosabb célunk, hogy feltárjuk az ételekben rejlő erőt és ezáltal generációk életminőségét tegyük jobbá. Azért dolgozunk, hogy a világot fenntarthatóbbá és egészségesebbé formáljuk, és az embereket egészségesebb életmódra ösztönözzük. Ezzel szeretnénk értéket teremteni a társadalomnak, amelyben működünk, ezzel is biztosítva vállalatunk hosszú távú sikerességét is.
Törekvéseink
Vállalati küldetésünknek megfelelően három olyan területen fogalmaztuk meg céljainkat, ahol változásokat szeretnénk elérni. Ez irányú törekvéseink fókuszában az egyének és a családok, a közösségek és a bolygónk állnak. Céljaink megfelelnek és összhangban vannak az ENSZ Fenntartható Fejlődési Céljaival, és elősegítik azok megvalósulását.
AZ EGYÉNEKÉRT ÉS CSALÁDOKÉRT
Célunk, hogy 50 millió gyermek egészségesebb életéhez járuljunk hozzá.
A KÖZÖSSÉGEKÉRT
2030-ra globálisan 30 millió üzleti tevékenységünkhöz közvetlenül kapcsolódó közösség megélhetésén szeretnénk javítani.
A BOLYGÓNKÉRT
2030-ig igyekszünk Teljesen kiküszöbölni tevékenységünk valamennyi környezeti hatását.
Értékeink
Tiszteleten alapuló értékeinket követve szeretnénk hozzájárulni egy jobb, egészségesebb világhoz. Folytatjuk alapítónk, Henry Nestlé örökségét, aki több mint 150 éve az életeket mentő csecsemőtápszert kifejlesztette.
Süti tájékoztató