Mentori feladatok, Jutalékok, Bónuszok

[table_of_contents]

Alapvető Mentori feladatok

Ügyfélkapcsolat, Ajánlás:

A Firsthand Online Kereskedelmi Rendszerében kiemelt szerepet kap a személyes ajánlás és kapcsolattartás, melyet a folyamatosan fejlődő, háttér informatikai és logisztikai rendszer támogat.

A Mentor feladata, a Firsthand Online Kereskedelmi Rendszer előnyeinek, lehetőségeinek bemutatása, ajánlása, a felhasználó partnerek részére, továbbá, a folyamatos kapcsolat fenntartása, a mentorált személy igényeihez igazodó, a rendszeres kupongenerálási időszakhoz tartozó Extra Kedvezménykuponok generálása és küldése, akciós listák továbbítása, akciók promóciós (ajánlói) tevékenységének végzése.

Technikai segítségnyújtás, információtovábbítás:

A weboldal használatával, működésével összefüggő technikai jellegű, információs és gyakorlati segítségnyújtás, információtovábbítás, piackutatás (ügyfél igények továbbítása), valamint a rendszerfejlesztés területén tanácsadói (ötlet, javaslat szintű) segítő tevékenység.

Ügyfél elégedettség mérése:

A Mentorhoz kapcsolt ügyfelek elégedettségének mérése, beszélgetések során felmerült igények, vélemények továbbítása. Az adott helyzetben felmerülő kérdések, a Mentor rendelkezésére álló információk alapján történő megválaszolása, kezelése, szükség esetén továbbítása az ügyfélszolgálat, vagy a fejlesztés felé.

Termék és Szolgáltatás véleményezése, értékelése (kedvezménypontokért)

A weboldal kínálatában elérhető termékek, szolgáltatások, saját tapasztalaton alapuló, hiteles értékelése, ezzel is segítve a többi felhasználót, a legmegfelelőbb termék kiválasztásában.

A weboldalon elérhető termékeknél, a felhasználói kérdések saját tapasztalaton alapuló megválaszolása, kommunikációs, közvetítő tevékenység végzése. A mentor, a  hozzászólásokért kedvezménypontokat kap, melynek részletei a Súgó / Akciók, kedvezmények, bónuszok / Bónuszok, Pontrendszer felületen elérhetők.

Mentoráltak segítése, ösztönzés

Felhívja a figyelmet arra, hogy az általuk (mint felhasználók által) használt termékeket, vagy szolgáltatásokat értékeljék, szóljanak hozzá a közösség kérdéseihez, válaszukkal, tanácsukkal segítsék az adott téma megoldását, mivel, ha a felhasználók számára hasznosnak bizonyul a segítségük kedvezménypontokat kapnak.

Hasznosság alapján értékeljék mások hozzászólásait (like).

Közösség építése, erősítése

Lehetőség szerint saját, egyéni csapat, Mentori segítő, ajánlói közösség kialakítása, támogatása, a Firsthand Online Kereskedelmi Rendszer Vezetői, Oktatói csapata segítségével nyújtott, személyes oktató és promóciós anyagok alapján történő képzése, működésük, tevékenységük segítése, fejlesztése, összefogása, irányítása.

Regisztrálj Mentornak és további részletes információt küldünk számodra.

Jutalékok, Bónuszok:

Mentori jutalék összetétele és kifizetése:

A Mentor számára kifizethető összeg két fő részből, az alap forgalmi jutalékokból és a bónuszokból tevődik össze, melyek összegéből képződik a teljes, kifizethető jutalék.

Alap Forgalmi jutalék:

Az oldalon megtalálható termékek és szolgáltatások jutalékszorzóját a Firsthand és a gyártó, beszállító közösen határozza meg, tehát ez a jutalékszorzó termékenként eltérő lehet. Alapvető fogyasztási cikkeknél alacsonyabb, más termékeknél magasabb. A mentorhoz köthető ügyfelek vásárlásai után kapott jutalékok pontos értéke ezért a Mentori felületen részletesen, termékenként kimutatva látható.

A jutalék mértékét, Mentori regisztráció után, a weboldal "Mentor program / Mentori jutalék / Kategória Jutalék" felületén érheted el.

Bónuszok:

A Bónusz, egy az Alap Jutalékhoz kötött (pont) érték, melyek összesítése után (Alap Jutalék+Bónusz) képződik a teljes forgalmi jutalékod.

A bónusz abból képződik, hogy a Mentori feladatoknál felsorolt tevékenységeket, milyen hatékonysággal (Bónusz Aktivitás) sikerült elvégezni. Minden Bónusz Aktivitásnak számító Feladatkörhöz kapcsolódik egy pontérték (Aktivitás pontok), melyek összesítése adja a Bónuszt.

Bónusz Aktivitás pontok képződése:

  • Mentor által generált, Extra Kedvezménykuponok felhasználásának mértéke
  • Mentoráltak számának fenntartása, bővítése, Havi Ajánlások száma
  • Oldal Aktivitás. Értékelés, Hozzászólás, Tapasztalat megosztás, Válasz a felhasználói kérdésekre. A Mentor duplán nyer ezzel a lehetőséggel, mivel minden hozzászólással, az Aktivitás pontoknál feltüntetett értékkel növeli a Bónusz aktivás pontjait, és kedvezménypontokat is szerez.

Egyszerűen elérhető a forgalmi jutalék és a Bónusz maximuma, könnyű teljesíteni a feltételeket.

A Bónusz elszámolás részleteit és az aktuális Bónusz Aktivitás és értékeik, a weboldalon, a Kezdőlap / Fiókod / Mentor program / Mentori bónusz előzmények felületen, az „Aktivitás pontok” részben találod. Ezen a felületen találsz további információt az aktuális Bónuszod állásáról, és a Bónusz maximum eléréséhez szükséges feladatok részleteiről, valamint megtekintheted az aktivitás listádat, amelyek a Bónusz pontjaidat eredményezték.

Jutalék Kifizetése

A Mentori regisztrációt követően, a jutalékokat és bónuszokat a rendszer folyamatosan nyilvántartja, és a folyószámlán göngyölíti, összesíti. Az itt kimutatott összegből lehet kérni a kifizetést, melynek feltétele, érvényes Mentori együttműködési megállapodás megléte. Az elszámolás és kifizetés technikai lépéseit a weboldalon, a "Saját Fiók / Mentor" menüpontban, a kifizetéseknél, részletesen leírva megtalálod.

Regisztrálj Mentornak és további részletes információt küldünk számodra.

Részletes információt a weboldalon, a "Mentori tevékenység végzésének feltételei / Szabályzat" felületen találsz.

Ha kérdésed van, fordulj a Mentorodhoz, vagy vedd fel a velünk a kapcsolatot, a weboldal "Kapcsolat / Ügyfélszolgálat / Mentor kapcsolattartás" menüpont segítségével.