Panaszfelvételi Jegyzőkönyv (minta)

Panasz bejelentés esetén, kérem használja, töltse ki és küldje el számunkra, a "Kapcsolat menüben" található elérhetőségeink valamelyikére, az alábbi mintát, amely tartalmazza, az ügyintézéshez szükséges információkat.

APanaszának bejelentéséhez további segítséget a weboldal "Panaszkezelés" felületén talál.

 

Panaszfelvételi Jegyzőkönyv (Minta)

 

A panasz tárgya, a panaszos által közölt információk, elérhetőségek, dokumentumok:

1. Fogyasztó, Panaszos:

1.1. Fogyasztó neve:

1.2. Lakcím:

1.3. Telefonszám:

1.4. Egyéb Elérhetőség (pl.:Email cím)

1.5. Panasz előterjesztésének helye (Helységnév):

1.6. Panasz előterjesztésének ideje (dátum):

1.7. Panasz előterjesztésének módja (Szóban, Telefon, Email, Postai, Weboldal):

1.8. Megrendelés azonosító:

1.9. A panasz részletes leírása, a fogyasztó által bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzéke:

-

-

-

-

-

 

1.10. Fogyasztó aláírása (csak postai küldemény esetén):

 

A panasz beérkezésekor, valamint a kivizsgálása után:

2. Vállalkozás (FirsthHand) tölti ki:

2.1. A jegyzőkönyvet felvevő, elkészítő személy neve:

2.2. Panasz egyedi azonosítószáma (Telefon, Email, posta, személyes úton jelzett esetben):

2.3. Jegyzőkönyv felvételének helye:

2.4. Jegyzőkönyv felvételének ideje:

2.5. A vállalkozás nyilatkozata a fogyasztó panaszával kapcsolatos álláspontjáról, amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása és kezelése nem lehetséges:

 

 

 

 

 Frissítve 2024 május 15