Panasz bejelentés esetén, kérem használja, töltse ki és küldje el számunkra, a "Kapcsolat menüben" található elérhetőségeink valamelyikére, az alábbi mintát, amely tartalmazza, az ügyintézéshez szükséges információkat.
APanaszának bejelentéséhez további segítséget a weboldal "Panaszkezelés" felületén talál.
Panaszfelvételi Jegyzőkönyv (Minta)
A panasz tárgya, a panaszos által közölt információk, elérhetőségek, dokumentumok:
1. Fogyasztó, Panaszos:
1.1. Fogyasztó neve:
1.2. Lakcím:
1.3. Telefonszám:
1.4. Egyéb Elérhetőség (pl.:Email cím)
1.5. Panasz előterjesztésének helye (Helységnév):
1.6. Panasz előterjesztésének ideje (dátum):
1.7. Panasz előterjesztésének módja (Szóban, Telefon, Email, Postai, Weboldal):
1.8. Megrendelés azonosító:
1.9. A panasz részletes leírása, a fogyasztó által bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzéke:
-
-
-
-
-
1.10. Fogyasztó aláírása (csak postai küldemény esetén):
A panasz beérkezésekor, valamint a kivizsgálása után:
2. Vállalkozás (FirsthHand) tölti ki:
2.1. A jegyzőkönyvet felvevő, elkészítő személy neve:
2.2. Panasz egyedi azonosítószáma (Telefon, Email, posta, személyes úton jelzett esetben):
2.3. Jegyzőkönyv felvételének helye:
2.4. Jegyzőkönyv felvételének ideje:
2.5. A vállalkozás nyilatkozata a fogyasztó panaszával kapcsolatos álláspontjáról, amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása és kezelése nem lehetséges:
Frissítve 2024 május 15
Süti tájékoztató